Felkészülési tippek - Egynapos Balaton-kör

A Balaton-kör bizony 200 kilométer. Nem túl extrém edzésekkel földi halandók számára is teljesíthető egy nap alatt, de van néhány szabály, amelyet nem árt betartani. Összeszedtük őket.

Fitbalance étrend

Tejszínes-kapros kukoricaleves
357 kcal, f: 11 g, sz: 35 g
Tökmagos csirkemell fűszeres sütőtők kockákkal
733 kcal, f: 34,7 g, sz: 29 g
Rigó Jancsi
179 kcal, sz: 11 g
http://www.fitbalance-etrend.hu/

Szabadidősport

9 hetes edzésterv indul a Telekom Midicittá 7 km-es távjára Futanet.hu

2020 január9 hetes edzésterv indul a Telekom Midicittá 7 km-es távjáraKészülj e-mailes edzéstervünk segítségével a Telekom Midicittá 7 kilométeres távjára! A feliratkozók január 28-tól háromhetente kapják az edzéstervet, hogy április 4-én a tervezett idővel érhessenek célba. A feliratkozók s...

Sam Bennett nyerte a Tour Down Under nyitányát www.velo.hu

Az ír bajnok Sam Bennett nem sokat teketóriázott, máris megszerezte első győzelmét új csapata a Deceuninck-Quick-Step színeiben.

Törzsizom erősítés 4

1. Mellső fekvőtámaszból karemeléssel fordulás oldalra

Komplex, a teljes törzsizmot megmozgató gyakorlatsor, amely nagyon jó egyensúlyfejlesztő is egyben! A kezdők alkartámaszból is indíthatják a bal, majd a jobb kar emelését oldaltartásba, törzsfordítással. SM-tipp A tapasztaltabbak mellső fekvőtámaszból a kar mellett az azonos oldali lábukat is elemelhetik a talajról, tovább nehezítve az egyébként sem a legegyszerűbbek közé tartozó gyakorlatot!

Versenysport

NHL: története egyik legkésőbbi vezető góljával nyert a Florida Nemzeti Sport Online hírek

A Florida Panthers hat másodperccel a rendes játékidő vége előtt szerzett góllal nyert 5–4-re a Minnesota Wild otthonában az észak-amerikai jégkorongliga (NHL) hétfői játéknapján.

A németek tettek egy szívességet nekünk a kézi-Eb-n Index - Sport cikkek

Az osztrák ágon szereplő csapatok távolodnak az olimpiai selejtezőtől, csak magunkra kell figyelni.

Így legyen okos a core-izmod!

Te is hallottad már, hogy futóként fontos erősítened a core-izmaidat? Tudod, melyek azok? És hogy nem csak a plankgyakorlattal lehet fejleszteni őket? Miért is fontosak a futáshoz? Ezt szeretném most érthetően elmagyarázni!

Sportmarketing - A Balboa-futás