BOSTON, 2024. május 1. – A New Balance májusban egy többhetes Szürke-ünnepet tart. Amikor is a márka örökségének és jellegzetes színének klasszikus és új kifejezésmódjait mutatja be. Miután az 1980-as években megalkotta kiemelkedő futócipőit, a New Balance világszerte is népszerűvé tette a Szürke színt. Éppoly gondosan választott ki, mint az összes többi teljesítménnyel kapcsolatos tulajdonságot. (X)
Szürke
A New Balance bátor és független ethoszának köszönhetően a Szürke kiemelkedett a versenytársak között, miközben tökéletesen illeszkedett a városi utcai futás hátterét adó beton és aszfalt színeihez. Nem kellett sok időnek eltelnie, hogy az emberek észrevegyék, hogy a Szürke futócipők igazából bárhol jól néznek ki. A modellek az évek során folyamatosan változó technológiával és anyagokkal fejlődtek. A Szürke továbbra is a New Balance időtlen minőségét és stílusát testesíti meg, minden formában.
Grey Days
A Szürke előtt tisztelegve május 10-én a márka egy rövidfilmet ad ki „Grey Days” címmel. Ezzel tisztelegve a New Balance átható hatása előtt a globális sneaker-kultúra számos területére a sporttól az utcáig, és a kettő között mindenhol. Hét matrica vezet majd a hétperces filmhez. Mindegyik matrica a márka történetének más-más aspektusát mutatja be. A filmet az American Haiku gyártotta, Thom Glover és Daniel Wolfe kreatív igazgatók írták, Elliott Power közreműködésével. Norm Li forgatta, a tökéletes 60-as évekbeli retró animáció a Stray London munkája. A fotókat pedig Samuel Bradley készítette.
“Ez a film nemcsak azt ünnepli, a Szürke mit jelent nekünk mint márkának, hanem azt is, hogy mit jelent a New Balance fogyasztói számára. Elismeri a szubkulturák New Balance rajongóit, akik generációk óta kitartanak márkánk és Szürke emblémája mellett,” mondta Chris Davis, a New Balance marketing igazgatója és értékesítési alelnöke. “Felismeri a szürke szín széleskörű elterjedtségét is, amely mindenhol vonzó az emberek számára, a londoni szupermodellektől az ohiói apukákon át a tokiói sneaker mániásokig. A Szürke egy olyan szín mindenkinek, ami a a hitelességet, a sokoldalúságot és az időtlenséget képviseli, és a jövőbe viszi az örökségünket.”
A New Balance-ról:
A bostoni székhelyű New Balance céljai: az 1906 óta független cég, amely a sport és a kézművesség segítségével képessé teszi az embereket arra, hogy pozitív változásokat hozzon létre a közösségekben világszerte. A New Balance 9000 munkatársat foglalkoztat világszerte. 2023-ban világszerte 6,5 milliárd dolláros forgalmat jelentett. A New Balance öt sportcipőgyárral rendelkezik New Englandben és egy gyárral Flimbyben, az Egyesült Királyságban. A New Balance MADE U.S. lábbelik legalább 70%-os hazai értéket tartalmaznak, és a New Balance amerikai értékesítésének korlátozott részét teszik ki. Ha többet tudnál meg a New Balance-ról, látogass el a www.newbalance.com-ra; a legújabb sajtóinformációkért pedig a http://newbalance.newsmarket.com.-ra