1. Lábemelés 2Sorozat: 5x20 db

Feküdj hanyatt, támaszkodj fel az alkarodra. Miközben a derekad a talajra szorítod, emeld el a lábaidat kb. 20 centire a talajtól. A combizmaid legyenek lazák, a térded enyhén behajlítva. Feküdj hanyatt, támaszkodj fel az alkarodra. Miközben a derekad a talajra szorítod, emeld el a lábaidat kb. 20 centire a talajtól. A combizmaid legyenek lazák, a térded enyhén behajlítva.

1. Guggolás a kerek fenékértSorozat: 4x10 db

Állj fel egyenesen, váll széles terperszben, úgy hogy a lábaid párhuzamosak legyenek. Guggolj le úgy, mintha egy székre próbálnál leülni, told hátra a feneked, de a hátad maradjon egyenes Igyekezz úgy végezni a gyakorlatot, hogy a térded ne menjen a lábfejed elé Ahogy állsz fel, told felfelé a mellkasod, hogy ezzel egyenesen tartsd a hátad Amikor felérkezel, ne feszítsd ki teljesen a lábad, hogy ne terheld a térdizületed, csak ¾-ig gyere fel, majd indíthatod a következő guggolást. A gyakorlatot nehezítheted súllyal a kezedben, vagy a válladon.