1. Lebegő biciklizés Sorozat: 4x20 ismétlés

Feküdj a hátadra, hajlítsd be a térded, és emeld fel a lábát, amíg a térded a csípőd fölé kerül és párhuzamos a padlóval. Kulcsold össze a kezed a tarkódon, és húzd magad a hasadhoz, amíg a vállad elemelkedik a padlótól. Fújd ki a levegőt, és hajolj a bal térdedhez, miközben a jobb lábadat nyújtod a levegőben. Térj vissza a kiinduló helyzetbe, hogy a vállad visszaérjen a padlóra. Ismételd meg ezt jobb oldalra is, hajolj a jobb térdedhez, és közben nyújtsd a bal lábad.

1. Hasprés 2 Sorozat: 5 x 20 db

Feküdj hanyatt, és tedd fel a lábad egy padra, vagy székre. A vádlid legyen párhuzamos, a combod pedig merőleges a talajjal. A kezed tedd a fejed mögé, de ne segíts vele a felülésben. Egyszerre hajtsd végre a következő négy dolgot: - emeld el a csípőd a talajról a hasizmok segítségével, - emeld el a vállad a talajról a hasizmok segítségével, - erőteljesen közelítsd a vállaid a csípődhöz, - gyorsan fújd ki a levegőt.