3 alakformáló gyakorlat minden napra: 1 hónap alatt átalakulhatsz

1. Szűk guggolás Sorozat:

Karokat tartsd a mellkas előtt, zárt lábakkal a feneket engedd le, a súly a sarkokra nehezedjen!

2. Alap guggolás Sorozat: 5x20 db

Vállszélességű terpeszben állva, kezek a test előtt. Engedd le a feneked addig, hogy a lábszár és comb derékszöget zárjon be. Arra figyelj, hogy guggolásnál a térd ne menjen a boka vonala elé, mert az nagyon megterheli a térd ízületeit. Hátrafelé engedd le a feneked, ne térdből guggolj, hagyd hogy dolgozzon a combod.

3. Guggolás rúddal Sorozat:

A szabad súlyos gyakorlathoz már szükség van némi edzettséghez, a guggolórúd 20 kg-os, bár végezheted a bicepszező rúddal is, aminek a súlya 10 kg. Fejleszti az egyensúlyérzéket, és a másodlagos mozgatóizmok, valamint a stabilizáló izmok is kiemelkedőbb szerepet kapnak.

http://www.femina.hu/csajvilag/alakformalo_gyakorlatok

1. Támaszkodós gyakorlat Sorozat: Naponta emelj 10 mp-et!

Támaszkodj négykézláb az alkarodra, majd nyújtsd ki hátra mindkét lábad. Tartsd magad lábujjhegyen, törzsed legyen egyenes. Feszítsd meg a hasad, és a csípőd lassan húzd be kicsit a hasad felé. Tartsd meg ezt a helyzetet 5-6 másodpercig, majd engedd vissza a csípőd. 4. A törzsed maradjon mindvégig feszes, és így ismételd a gyakorlatot addig, amíg már nem bírod tovább. Aztán még egyszer.