Legyél te is vízimentő! - Baleset-megelőzés a strandon

Nem lehet elégszer elmondani, vagy ha el is mondjuk, nem vesszük komolyan: a strandbalesetek jelentős része megelőzhető. Bagyó Sándorral, a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálata (VMSZ) elnökével beszélgettünk.

Ha maratont futsz, nem az óra és a riválisok az ellenfeleid, hanem a táv!

Haile Gebrselassie

Fitbalance étrend

Zöldbableves
175 kcal, f: 5 g, sz: 18 g
Temesvári csirkemell bulgurral
1018 kcal, f: 52,6 g, sz: 119,5 g, zs: 39,3 g, k: 13,3 g
Kókusz rolád
397 kcal, sz: 15 g
http://www.fitbalance-etrend.hu/

Versenysport

Nigéria: a Chelsea védője lemondta a válogatottságot Nemzeti Sport Online hírek

Victor Moses szerdán bejelentette, hogy nem lép többet pályára a nigériai labdarúgó-válogatottban.

2,5 milliárd forintot kap a Vidi akkor is, ha az összes európai kupameccsét elveszíti Index - Sport cikkek

Egy BL-csoportkör azonban 5,2 milliárd forint bevételt jelentene.

Futás alatt

1. Maráz Zsuzsanna frissítési terve Sorozat:

3-4 nappal a verseny előtt szénhidrát-, folyadékfeltöltés Főleg az utolsó 24 órában elfogyasztott folyadék és a táplálék a lényeges. 1. A verseny napján, reggel vagy előző este elektrolitfeltöltés. 2. A verseny során sportital, amely tartalmaz 10% fehérjét is. Ebből óránként meg kell inni fél litert! 3. BCAA, a legfontosabb! Izomvédő, elnyújtja az izom elfáradását, regenerációban is szerepe van. Csökkenti az izmokban a savasodást, az izomlázat, izomduzzanatot. 5 gramm mehet szintén a kulacsba. 4. Sótabletta. Ebben minden elektrolit benne van, amire csak szükség lehet. Hőmérséklettől függően óránként 1-2 kapszula. 5. Koffein! Hosszú versenyeken a verseny második felétől, óránként 50 mg, egészen a verseny végéig, folyamatosan adagolva. Csökkenti a fáradtságot, a fájdalmat, javítja az izmok oxigenizációját. 6. Árpakivonatos, hosszú felszívódású gél. Óránként 1 db. Ezekhez szükség szerint: érett banán vagy főtt krumpli, 1 db banánban 100 kcal van. 1 közepes krumpliban megfőzve 80 kcal van.

Szabadidősport

Megtudtuk, miért futnak a nők Futanet.hu

2018 augusztus Megtudtuk, miért futnak a nők A BSI és a 21 Nő az Egészségügyért Alapítvány országos kutatása első alkalommal mérte fel azt, hogy miért futnak a nők. A kutatás eredményéről bővebben a cikkben olvashatsz.

Tour de Hongrie 2018, 1. szakasz: az olasz Manuel Belletti nyerte a keszthelyi befutót, összetettben is az élre állt www.velo.hu

A pályafutása során többek között a Giro d’Itálián is szakaszt nyerő olasz Manuel Belletti (Androni Giocattoli-Sidermec) győzött a Tour de Hongrie első mezőnyetapján, sikerével összetettben is az élre állt. A legjobb magyar Dina Márton (Pannon Cycling Team) lett.

Parádés hangulat, parádés döntők

Nagyszerű döntőket hozott az MKB-Pannónia Strandröplabda Magyar Bajnokság a Lupa-tavon, a bajnoki címet a Hajós Artúr, Stréli Bence, illetve a Lutter Eszter, Szombathelyi Szandra kettős szerezte meg.

Wattok és emberek
Férfias játékok