"Egy cipőben járunk!"

MDSZ által indított akció célja, hogy új, jó minőségű sportcipőket gyűjtsön és juttasson el a nehéz körülmények között vagy, kevésbé fejlett térségekben élő, ezért kedvezőtlenebb fittségi állapotú gyermekeknek. Balogh Gábort, az MDSZ Elnőkét kérdeztük

Fitbalance étrend

Fitt szederkrémeves
177 kcal, f: 3 g, sz: 23 g
Mentás húspogácsák köményes joghurttal
997 kcal, f: 71,3 g, sz: 78,5 g, zs: 43,2 g, k: 59,8 g
Bounty szelet
253 kcal, sz: 14 g
http://www.fitbalance-etrend.hu/

Versenysport

Puskás Akadémia: mentő vitte el, eltört a játékos lába Nemzeti Sport Online hírek

Spandler Csaba, a Puskás Akadémia NB I-es labdarúgója szárkapocscsonttörést szenvedett, szerdán operálják a székesfehérvári Szent György Kórházban – adta hírül a klub hivatalos honlapja.

Bravúr kell Vetteltől, hogy Hamilton ne legyen már Austinban bajnok Index - Sport cikkek

Az ötödik vb-címére hajt az angol, beérheti Juan Manuel Fangiót. Itt van hozzá a hat forgatókönyv.

3 alakformáló gyakorlat minden napra: 1 hónap alatt átalakulhatsz

1. Hasprés 1 Sorozat: 5 x 15 prés 30 mp pihenővel

Feküdj hanyatt a polifoamon vagy a puha szőnyegen, a térdeidet húzd fel, a kezeidet pedig kulcsold össze a tarkódon. Emelkedj fel félig ülő állapotba, de ne ülj fel teljesen, majd feküdj vissza a padlóra, és ismételd elölről a folyamatot.

2. Guggolás 1 Sorozat: 5 x 20 guggolás 20 mp pihenővel

Állj kis terpeszbe, teljes talppaddal a padlón. Csípőre tett kézzel hajlítsd be a térded, és guggolj le úgy, hogy a fenekedet próbáld meg a legkevésbé kitolni, majd egyenesedj fel.

3. Lábemelés 1 Sorozat: 5 x 10 lábemelés 20 mp pihenővel és nyújtással

Nyújtott térddel emeld minél magasabbra a bal lábadat, majd ebből a magasságból kiindulva és ide visszatérve apró mozdulatokkal próbáld még feljebb emelgetni, majd engedd vissza.

http://www.femina.hu/csajvilag/alakformalo_gyakorlatok

Szabadidősport

Útvonaltrackek az Instersport Terepfutás távjaira Futanet.hu

2018 októberÚtvonaltrackek az Instersport Terepfutás távjairaPontos GPS-trackek alapján is nyomon követheted, merre haladnak az Intersport Terepfutás útvonalai. Kattints a cikkben a félmaraton vagy a hosszú táv linkjére, és használd a neked megfelelő formátumban.

Országútis hírek külföldről: Dylan Groenewegen nyerte a Tour of Guangxi első szakaszát, Thomas De Gendt és Tim Wellens túrája féltávhoz érkezett, Peter Sagan piacra dobta legújabb napszemüvegét www.velo.hu

Dylan Groenewegen nyerte a Tour of Guangxi első szakaszát Beihai környékén egy nagyrészt teljesen sík 107,4 kilométeres szakasszal rajtolt el az év utolsó WorldTour versenye a kínai Tour of Guangxi. A célhoz közeledve azért egy kisebb emelkedő nehezítette az előrehaladást. A nap szökését Silv...

Anyaként se mondj le a mozgásról! - Tempó, mama!

Egy négy és fél éves kislány anyukájaként pontosan tudom, mennyire nehéz beilleszteni egy anya életébe bármilyen, a napirendbe szorosan nem tartozó tevékenységet. Ám ha megtaláljuk a mozgás helyét és idejét, minden más feladat gördülékenyebben megy majd, hiszen nemcsak formába lendülünk, hanem energikusabbak is leszünk az edzéstől.

Magyar Déli-Sark Expedíció
Fixi - Ki teker kit?