V. Ballószögi Nyakvágó félmaraton és családi sportnap

Szeptember 3-án, vasárnap hét órától kerül megrendezésre a ballószögi Nyakvágó-félmaraton és családi sportnap. A rendezvényt a Futaszög SC szervezi.

"Ha nagyon fontos a számodra, akkor találsz rá módot, ha nem, találsz rá kifogást!"

Hosszú Katinka

Fitbalance étrend

Zöldbableves
175 kcal, f: 5 g, sz: 18 g
Temesvári csirkemell bulgurral
1018 kcal, f: 52,6 g, sz: 119,5 g, zs: 39,3 g, k: 13,3 g
Kókusz rolád
397 kcal, sz: 15 g
http://www.fitbalance-etrend.hu/

Versenysport

Aranyéremért utaznak az Universiadéra a női és a férfi pólósok is TotalSport

Az egyetemisták olimpiáját idén Tajvanon rendezik meg augusztus 19. és 30. között, ahol a magyarok 14 sportágban indulnak.

NS: Nagy Dominik cáfolja a vádat; az NBA-sztár Hangáékról – szombat Nemzeti Sport Online hírek

A Nemzeti Sport szombati számából ajánljuk.

Idegenben parádézott a Monaco Index - Sport cikkek

Négy gólt lőttek, átgázoltak a Lille-en.

1. Egy lábas guggolás Sorozat:

Otthon is végezheted ezt a szuper popsi és combformáló gyakorlatot, nekem az egyik kedvencem. Csupán egy masszív fogódzkodóra van szükséged, na és persze a lábaidra. Alapos térdbemelegítés szükséges előtte, mert erősen igénybe veszi a térd izületét!

Szabadidősport

"Show must gon on..." eXtremeMan - ironman - triatlon - duatlon

Még időnk is alig volt felocsúdni a "Csillagok háborúja" okozta kábulatból, amikor néhány napja a Magyar Triatlon Szövetség elnökségi ülésén személyesen is jelen levő Péter Attila barátom útban hazafelé felhívott a jó hírrel:Gratulált, hogy a Magyar Triatlon Szövetség elnöksége egyhangú döntéssel...

Szociálisszabadkártya-pályázat a 32. SPAR Budapest Maratonra Futanet.hu

2017 szeptember Szociálisszabadkártya-pályázat a 32. SPAR Budapest Maratonra Jelenlegi élethelyzeted nem teszi lehetővé, hogy rajthoz állj a 32.SPAR Budapest Maratonon vagy a Theodora 30 km-en? 10 szabadkártyát ajánlunk fel azoknak, akiket anyagi, szociális helyzete akadályoz a nevezésben.

Videó interjú Pelikán Jánossal a VB szökése után: 460 wattal a Lazac-hegyre www.velo.hu

Plank: hasra gyúrunk?

A felülések helyett az elmúlt években a hídtartás, azaz a plank (jelentése: palló) vált a has- és törzsizmok edzésének talán legmenőbb gyakorlatává.

A ráfutás jelentősége